Welkom

Oranjevereniging 's-Gravendeel heeft zich ten doel gesteld een fantastisch programma samen te stellen om Koningsdag feestelijk te vieren.

Ook zorgt de Oranjevereniging 's-Gravendeel voor een passend programma voor de dodenherdenking op 4 mei en bevrijdingsdag 5 mei.

Natuurlijk kan dit alles niet georganiseerd worden zonder uw steun. De Oranjevereniging heeft een bestuur wat bestaat uit vrijwilligers. Voor de activiteiten is echter veel geld nodig. Daarom vragen wij om uw steun! Draagt u de Oranjevereniging 's-Gravendeel een warm hart toe? Wordt dan lid. Voor een bedrag van minimaal €10,00 kunt u de vereniging steunen zodat wij dit feest in de toekomst kunnen blijven organiseren.

Lid worden? Klik op onderstaande link en vul uw naam adres en e-mail adres in. U ontvangt van ons een acceptgirokaart om uw bijdrage over te maken.

Of stort uw bijdrage op ons bankrekeningnummer NL08INGB0002737992. Vermeld hierbij wel uw adresgegevens.

Klik hier om u op te geven als lid van de Oranjevereniging

Altijd feest